Zondag 2 oktober 2011

Het wordt weer zomer, in de zomer

Is de lucht voor altijd blauw

Tegen 9 uur ben ik in Elshout. Janneke ophalen. Ze heeft geslapen bij Cheyenne. Gisteravond een feestje. Nu de kinderen ouder worden, kom ik steeds vaker in actie als papataxi. Ook dit weekend.

Na een heerlijke boswandeling met Balou vertrekken we richting Loenen aan de Vecht. Elsbeth volgt mijn blog. Ze heeft ons uitgenodigd. Een dagje varen. Elsbeth en ik waren collega’s bij Oracle.

Alle kinderen gaan mee. We ontmoeten Elsbeth, haar man Hans en de kinderen Koen en Ties. We krijgen een korte rondleiding door hun grote huis en dan meteen de boot in. Lunchen aan boord.








Het is een begin oktober. Een prachtige dag. De zon schijnt volop. Onze kinderen vermaken zich op het water. Yvonne en ik verwonderen ons over Guusje. Kleine stapjes vooruit. Laat het waar zijn.

Als we thuis zijn, even een straatje om. 
Samen met Balou. Heel moe. 
Terugdenken aan een mooie dag. 
Mooi beelden. Genieten. 
Vandaag was het zomer.